Vad är ett plus ett? hjärntvättad..

Snacka om hjärntvättad. Att klara av konstant skrikande och grinande från två barn nonstop i två timmar gör att man inte ens vet vad man tänker. Iofs hade vi ju grymt tur att det gick över efter lunch, men man intog hela tiden beredskap på att det kanske kunde bryta lös ännu en gång.

Har haft sådan himla tur. Heldagar hittills hela oktober, och det fortsätter så veckan ut(slipper ha stängning imorgon och får börja tidigt och vara på samma ställe som i måndags de sista 3 dagarna av veckan) med eventuell tur nästa vecka också. Yey! Sen måste jag bara nämna att jag har insett att jag är ganska dålig på att ta beröm, eller alltså det känns nästan överflödigt om man säger så trots att jag blir hur glad som helst av att höra det och känner att jag verkligen gör bra ifrån mig. Är ju så jävla underbart när de säger att dom hade velat ha mig där hela tiden på huset och att jag inte fick vikariera någon annanstans. Det glädjer mig, så förhoppningsvis får jag väl in en hel del framöver även när oktober är slut.

När jag kom hem och snabbt lättade på trycket fick jag ett cute röstmeddelande och jag kastade mig ut i bilen för att köpa spagetti och ketchup och allt som allt tog det endast 10 minuter från att jag går ut ur dörren tills att jag går in genom den. Pretty fast.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback