Varma brallor.

Nu har vi varit runt på skoterns dag, det är en himla massa ställen ändå.
Men på sista stället(motorbolaget) så ställde jag mig iallafall och provade
fjolårets täckbyxor som såldes ut för halva priset. Jag investerade i ett par.
Så många gånger, länge dessutom, som jag funderat på att köpa ett par,
och så äntligen slog jag slag i saken.


Sitter nu med blekmedlet i utväxten, äntligen ska den väck! Känns så himla skönt.
Provade dessutom vampyrgaddarna inför ikväll, dom var jättekonstiga, så att gubben
får skynda sig till en barnbutik(barnens hus) för att hitta en annan variant. Vilket projekt
den här kvällen visade sig bli.

Jaja, inte länge tills det är dags att göra sig klar.
Undra hur fan man kommer se ut..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback