Bring me my dream back!

Jag drömde en heludda dröm inatt, har inte en susning om vars den kom ifrån.
Det var helt sjukt och jag begriper det inte, skulle inte ens kunna hända i verkligheten.
Men samtidigt så gillade jag den så mycket att jag var så ledsen över att behöva vakna.


Idag ska jag äta upp satsumasskålen, eller ja det lär ju bli så eftersom jag är helt besatt när dom är så goda. Skulle dom råka ta slut så skulle det betyda att vi ätit(mestadels jag) 1,5 kilo satsumas på 2½ dagar. Men det stillar iallafall suget på något annat och det kittlar dödsskönt i kistan och mina smaklökar just loves it! Ska skala några för att lägga mig och läsa och bara ha de gött. Yesyes. No other plans at all.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback