Den tionde.

Är både glad och irriterad så in i helve*e.

Igår hann jag med nöd och näppe fixa allt jag skulle hinna med. Satt och väntade på A & S i över en timme, så jag sköt upp det jag verkligen var tvungen att hinna, för att vara snäll. De kom inte då, så då var jag tvungen att gå och hämta bilnyckeln hos mamma vilket tog sin tid. Ungar till höger och vänster som omringade en. Men dom var söta trots att det tog en halvtimma att gå över skolgården. Fick mina tider för ons-tors hela oktober(YES!), hämtade bilnyckeln och skrev min underskrift på min tap som jag glömde förra veckan. Sen var det bara att hämta bilen och bege sig på ica där jag skulle handla både till middagen och till fikat.

Väl hemma var det dags att skära upp kötte och marinera det för att sedan börja med tårtbaket. Det tog sitt tag kan lovas. Sen var det bara att torka av bordet och börja duka, fixa grönsakerna till middagen. Fick äntligen vila i 20 minuter. Efter maten var det bara att plocka bort det ena och ställa fram det andra. Tårtan fick bra betyg.
(Här skulle den vara på bild, men det gick inte att ladda upp..)

Därefter fick jag fara och klippa mig, äntligen! Så skönt. Trots att det känns kort.
Ränna hem och sätta sig bänkad i soffan för idol. Så skönt att äntligen få sätta sig
ner och bara ta det lungt efter en fullspäckad dag.

Fick mig ett presentkort för att inhandla en adidas wct-jacka, en ljusskål,
60 minuter ansiktsbehandling och en hel dag på iksu-spa. Samt att jag ska
få en begagnad trampbar cykel. :) Jag gillare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback