Hickeri hickera.

Sitter och ojar mig över hickan jag lyckats få. Att hicka är i princip lika
jobbigt som att nysa. Men ska väl vara glad att jag hann handla och köra
bil innan den startade.. Hick!

Inhandlade höstens första satsumas för min del också, hoppas på att få i mig lite vitaminer som ska göra mig friskare snabbare. Det kan ju faktiskt inte skada, bara dom är goda så kommer jag att stoppa i mig dom som godis. Verkar som att jag blir bjudd på hockeyn imorgon också, fan vad kul. :)



Skithärlig klädsel att strosa runt på affär´n i. Ribbstickade strumpisar, knästrumpor, uggs,
långt linne, lite längre stickad kofta och halsduk med rosettdiadem i håret till en slarvig knut.



fin blogg! :D

2009-09-26 // 00:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback