FAN vilken bra dag!

Gudarns så glad och positiv jag känner mig just nu!
Att när man kommer gåendes och barnen på en gång känner igen en och kommer springande skrikandes med en baotakram kan verkligen få en att dra på smilbanden. Det känns verkligen som att dom tycker om mig eftersom det är så varenda gång. Men nu när dom går i trean börjar jag dock bli lite rädd att det ska göra ont när dom kastar sig runt en. Haha.


Men de nuvarande 6åringarna är ändå mina bästa. Det finns en hop av dom som jag bara skulle vilja knyckla ner i fickan och ta med hem. Jag saknar tiden från då jag hade dom på dagis så mycket att det inte är klokt. Att dom kommer springandes med armarna utsträckta gör dom ju inte mindre underbara direkt. Var himla kul att få ha två av dom som sista barn på hela skolan idag också, när jag hade stängning.

Men det bästa av allt? Det är nog att det gick hur bra som helst trots förkylningen,
det känns inte alls som att det har blivit värre. Då kanske jag vågar jobba imorgon
också. Åh vilken underbar dag!

Ska avsluta den minst lika bra, med början av tredje Stieg Larsson boken(?), en härlig dusch,
myskläder, tända ljus och idol. Fan alltså, sånna här dagar vill jag ha jämt. Så guld det hade
varit. I just love this day. (Och så har jag äntligen tagit hit mina ugg´s också, hösthösthöst)!

Ps. Kom precis på att jag var förbi på dagis en sväng idag också innan jag började jobba.
I really miss that place! Men förhoppningsvis blir någon sjuk snart så att jag kan få vara där.
Gick ut därifrån med ett stort leende på läpparna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback