Fulaste.

Jag tror aldrig jag har varit så ful som jag var idag. Tänk vit, konstigt sittande t-shirt. smårandiga mat-tantsbyxor, blå, LITEN, norrmejerier mössa, ett mörkblått förklä, ljusblå diskhandskar och crocs utan hål. Till råga på allt fick jag lov att ta ut min definition(min piercing). Det var jag idag, svettandes av alla ångor.

Mina gamla guldklimpar var för söööta. Det lät som att dom hade saknat mig,
och jag måste erkänna att jag har nog saknat dom också. De var så rara. Och
minns till och med att jag snart fyller år. Aw. Sexorna däremot kan ju slänga
sig lite i väggen, snacka om ohyffsade. Det märks att de nyligen ha fått bli störst
på skolan.

Har varit en intensiv dag, men det var kul att få jobba igen. :)

Mindre kul var det när jag kom hem och skulle sätta i piercingen efter flera timmar.
Hålet hade dragit ihop sig lite så att det var inte lätt. Fick dra igenom en grov nål för
att sedan kunna hitta rätt med staven. Not fun at all. Men jag är inte redo att slopa
den helt ännu, den är jag. Så jag fick nöja mig med en svullen läpp.

.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback