Hjälp mig någon!!

Varför kan inte jag blogga direkt från mobilen till blogg.se utan bara till blogspot?
Vad är felet? Blir tokig. Eller visst, jag kan blogga om jag går in på internet först,
men jag kan inte lägga upp någon bild då. Det jag vill kunna göra är att ta en bild
och sedan skriva en kort text för att sedan snabbt kunna få upp det på min blogg.
Någon som kan hjälpa mig med detta problem?

Fick nog min "skönhetssömn" inatt med tanke på att jag inte är trött eller har ont i huvudet nu, var snarare riktigt pigg när jag fick fara hem. Har faktiskt varit en bra dag. Ännu bättre än igår. Ska hoppas på att det inkommer nå jobb under hela nästa vecka också så att jag kan känna mig hyfsat säker nästa månad. :)

Idag blir det kalas, igen. Mamma fyller år. Hon ska få sig en flaska hon också. Så Grattis på henne! Måste bara fixa nå inslagspapper och sådär. Sitter därför hemma, i min egen säng och har precis vikt kläder och funnit några som ska med sedan. Samt att tvättmaskinen går. Passade utmärkt att göra idag.


Och eftersom jag inte har kamerasladden, det inte fungerar att mobilblogga
så kan jag inte lägga upp bilden här helt enkelt. Men kirrar det väl senare ikväll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback