Ibland vill jag bara kräkas för att jag är så less.

Har redan hunnit vara inne i stan. Hade ett ärende på banken att göra och jag ides inte bara sitta inne idag också. Det har varit så många sånna dagar. En mössa för 60:- fick följa med mig hem också(det börjar verkligen vara höst nu och jag har typ en? mössa, som jag inte ens vet vars jag har den).

Har gjort någon slags konstig sallad till lunch, man måste ju äta något.
Ser mer fram emot middagen, då blir det tacos hemma hos min familj. :)
Och ikväll kanske jag blir bjuden på bio. Det här är en ganska bra dag.

Sitter och klurar på vad jag ska göra imorgon. Eftersom det inte blir grillning som det var tänkt från början så kan inte jag haka på. Precis som jag förstod, jag visste att det skulle hända. Aldrig ska man få bli förvånad. Och J ska iväg för att kolla på något bilgrejs(vilket jag får följa med på om jag vill) men som jag tycker att han ska fara själv på med sina kompisar. Resten har väl planerat något i guess? Kanske blir till att sitta här i mysiga kläder, ett nersläckt rum med tända ljus, lite gotta och något bra på tvn helt själv. Bara ha en kväll helt för mig själv. Jag vet inte. Tycker det känns så tråkigt att planerna blev ändrade trots att vädret ska vara bra, men jag är ganska van vid det här laget. Att jag inte har så mycket att säga till om. Istället är jag likgiltig och försöker att tänka "nästa gång kanske" vi kan göra något som anpassas efter alla. Slopad.

.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback