Kapad.

Bion var rätt okej igår. Vi såg 123 kapad , en sån där film som man tänker att
"det här skulle verkligen kunna hända på riktigt". Men jag har insett att det är
skönt att inte ha något annat än en dricka med sig in, så att man bara kan koncentrera
sig på filmen. Blir extra njutfullt när man blir bjuden på spektaklet.

Känns dystert att inte kunna medverka idag på fireriet. Dels pga pengafrågan eftersom att planerna skiftades och dels för att inte kunna umgås med de andra. Hade verkligen, verkligen velat göra det. De visste hur läget var och det är inget jag kan ändra på. Men eftersom det är något som fått sig en knäpp i min mage så vet jag inte om jag hade kunnat vara med trots allt. Det är inte så kul om man inte kan stå rakt vissa gånger, hade absolut inte vågat testa att dricka något alkoholhaltigt då. Iofs känns det en aningen bättre idag än igårkväll, så jag hoppas att det vill gå över helt. Det blir filt, soffan, lite gotta, tända ljus och något bra på tvn för mig.

Och Grattis på födelsedagen till allas vår Anna. :)

.



maten kostar typ 100. Och mössan du köpte kosta 60. Det handlar om prioritering Tina. Du skulle kunna varit med om du verkligen velat och kunnat visa att du vill. För grilla i detta väder, seriöst. Hur kul skulle detta vara?!?

2009-09-05 // 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback