New season.

Solen strålar ute just nu. Fast utan sommarvärme då. Det ÄR verkligen början av hösten nu.
Vad passar då bättre än att ta på sig nå härliga kläder, ta med sig kameran och gå ut för att
fota lite här omkring, för det har jag aldrig gjort i detta område. Och så får jag en promenad
på köpet också. :)


Bilder från oktober förra året. Bland de första bilderna jag tog med min
nya, blå kamera.


Grattis också till storasyster(28) och lillebror(19) på födelsedagen.
Var ute hos systeryster igår och firade henne, full rulle med så pass många där
samtidigt som det trots allt bara var halva familjen. Bus och barnaskrik är sånt
som hör till. Håller i en av minstingarna(tvillingarna), som sitter i mitt knä med
ryggen mot min mage. Han somnade. Bädda ner. Ta nästa som sitter på samma
sätt, och vet ni vad? Hon somnade också. Kände mig som en sömnmaskin. Haha.
Fick reda på att pappsen köpt en ny, stor, fiiin, systemkamera(digital) också.
MÅSTE låna den för att fota någon gång snart.

Klippningen blir dock av någon gång i veckan och inte igår.
Men jag längtar. Vet inte huuur länge jag tjatat på J om att
jag är less på mina toppar(stackarn). Tror det är första gången
någonsin som jag längtar efter att få klippa mig. Otippat...

.



Tänkte först att de där bilderna var från idag! Höst redan, nej tack!

2009-09-07 // 14:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback