Pippi Långstrump i Kändisdjungeln!

Igår sågs både Idol och kändisdjungeln. Någon fler än jag som tycker att Laila ser
helt galen ut då hon skrattar? Sen det sistnämnda programmet, Pippi Långstrump
är ju med, och hon ser exakt likadan ut 40 år senare nästan. Samma ansikte, kinder,
leende och ögon. Det var bara det att hon saknade det röda håret och inte var lika
ung längre. Och eftersom Pippi är min Astrid Lindgren favorit så måste jag ju hålla
tummarna för henne(Ingrid Nilsson).

Blev självklart sjukt sugen på att se igenom alla Pippi-filmer också. Tycker det är lika
bra nu som då. Förutom att man inte inbillar sig att allt är sant nu få förstås. Som jag
sa till J, när jag en vacker dag får barn, då ska jag tvinga dom att se Pippi så jag har
en anledning till att sitta och se det. Hade jag haft min dvd/vhs här hade jag kunnat ta
med mig filmerna också för att se. Heheh. :)

Tänkte ha en bild på Pippi Långstrump här och en på Inger Nilsson. Men SJÄLVKLART är det något fel på Blogg.se, IGEN! På senaste tiden har det krånglat mer än det någonsin har gjort. Blir så irriterad. Men då kan ni ju söka själva på bilder på google och se likheten från ung till gammal.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback