Så var det väl min tur då..

Skitjävlakul.
Nu är det min tur. Har snuva och halsont som tar livet av mig under natten.
Okej, stannar det här så överlever jag. Blir det värre kommer jag inte klara
av något alls. Jag önskar så innerligt att jag inte hade några halsmandlar,
det blir så här varenda gång jag blir förkyld eller sjuk sen jag hade körtelfeber.
Det är inte nog det där med att ena halsmandeln alltid är stor, att svullnaden
inte gått ner helt på 6-7 år. Får väl se det positivt, att jag varit frisk i hela 4-5
månader i sträck! Det är inte vanligt när man är sjuk/förkyld fram och tillbaka
under resterande månader under året(barnen smittar ner mig hela tiden).

Skulle behöva fara hem en sväng idag, men jag orkar inte just nu. Får se om jag
ids senare eller ikväll. Vore bra att få det bortgjort. Har även lyckats slarva bort
lappen med mina jobbtider i oktober så jag hoppas att mamma ser mitt sms och
kanske kan fixa en ny sådan till mig.


Bild från i fredags när jag jobbade och vi var ute en sväng på förmiddagen.
Rätt kyligt då man hade överdragsbyxor, mössa, halsduk och vantar på sig.
Kom inte och säg att det är varmt och skönt ute..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback