Seg i huvudet.

HURVENS! När jag var till tandläkar´n höll jag på att frysa sönder.
Det var 3-4 grader varmt utomhus trots att solen var framme. Kallt.
Höst. Snart vinter, ännu mer kyla, skoter. Halsdukar, mössor, vantar.


Inte nog med kylan. Fick en vag panikkänsla när jag satt i väntrummet och ser min gamla tandläkare komma in genom dörrarna. För tänk om jag skulle få denne? Övervägde att gå till receptionen och fråga vilken tandläkare jag skulle ha för dagen, men jag skärpte till mig och hoppades på det bästa. Och sen, vilken tur jag hade. Fick en annan som var otroligt trevlig som jag kunde berätta för precis hur det kändes. Men eftersom dom slipade så hade jag fortfarande rysningar när jag körde hemåt.

Ska jobba idag också,  riktigt tur. Dock längre bort och ingen aning om vars riktigt.
Men det löser sig nog. Ska ta på mig nå mascara och käka frukost innan jag beger
mig. Hur trött jag än är och kommer vara eftersom jag inte kunde somna igår och
har sovit urkasst inatt. Vaknat flera gånger och varit klarvaken så man knappt kunnat
somna om igen. Men jag överlever nog dagen trots allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback