En påse sopor, jag?

Det känns som att jag har blivit släpad bakom en bil i en mil. Tänk vad lite/dålig sömn kan orsaka, sliten kropp(som dessutom har haft 5 ungar på 4-5år hängandes i sig i 20 minuter nonstop) och en huvudvärk som har ett värre namn än det som heter duga.

Till att börja med så hittade jag inte dit eftersom jag ingen vägbeskrivning, namn på gata eller så hade. Telefonnummer dit hade jag, vilket jag också prövade ringa 3-4 gånger utan svar. Hur lätt är det när tomtebo faktiskt är så jävla stort numera. Stannade på 2 olika förskolor och trodde att jag hade hittat rätt, men näe, inte det. Till slut så. Mer utanför tomtebo skulle jag vilja kalla det. Annars har det varit bra förutom kylan och blåsten ute. Fränt att vara inne i ett nybyggt dagis med lite nymodernigheter jämfört med gamla också. Och tillbaka ska jag imorgon också. Toppen att äntligen ha fått in 3 heldagar efter varandra.

Trots att jag känner mig som något slags avfall så måste jag orka ta tag i
diskberget innan jag ska orka ställa mig i duschen och bli av med all sand.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback