Ta åt dig!

Jag är så jävla pissigt irriterad på en person just nu.

Som person kan man inte styra och ställa med mig som man vill. Jag går inte med på det, har ju faktiskt saker att göra. Som igår, jag kunde inte bara sitta och vänta i över 2 timmar. Jag fyllde år, hade saker att göra. Jag ska inte behöva sköta inbetalningarna för någon annan. Men jag gav det en chans. Men sen för att jag inte gör det någon timme extra får jag direkt skit för det från en parter. "Du kan aldrig anpassa dig och vara flexibel", nähä vad var det jag gjorde då jag väntade då från första början då jag egentligen hade grejer att göra, jag satt och väntade närmre en och en halv timme, på min födelsedag!

Men för att jag fixar kontonummer dit det kan sättas in eller att denne kan fara och lämna pengarna själv så får jag ännu mer skit. Allt är mitt fel. Fast att det inte ens är det litegrann. Ingenting alls. Jag var flexibel till en början, men kan man då inte hålla tiden så är det inte mitt fel. Det är inte mina grejer. Förstår inte hur man kan klanka ner och ösa massa skit över någon som inte har med det att göra. Man kan inte tro att jag ska sitta och vänta ännu en dag. Då får man faktiskt ordna saker och ting själv.

Kommer vara irriterad för det här tills denne någon inser att det inte har
med mig att göra över huvud taget. Det ska  va denne som ber om ursäkt.

.

Idag har jag tänkt återuppta mitt träningskort som är fryst. Mitt på dagen.
Blir nog härligt. Sen så blir det att handla för att vi ska bju på fika här ikväll
för J´s familj. Och så ska jag nog göra slag i saken och använda presentkortet
till att köpa adidas wct-jackan. Blir nog bra bara jag kan lugna ner mig lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback