Vi får se.

Det fanns inte mycket annat att se på tvn igår, så som det ibland är.
Så jag såg kändisdjungeln och insåg att det känns så b att det ändå
går att se. Någon fler än jag som såg Pippi äta en kokt råtta? Uuuh..


Så som jag känner nu så kommer jag att klara av att jobba dom där timmarna senare idag, men samtidigt så har jag inte varit vaken så länge och det brukar kunna kännas värre på kvällarna. Får väl se, antingen går det bra eller så blir det ännu värre ikväll. En ren chansning. MEN jag vill inte att det blir värre. Laddar jag upp med nässpray och ipren kanske det går vägen utan problem?


» ninni

jag såg hon äta den! usch! jag visste inte att de var pippi förrän då :P skrattar!

2009-09-24 // 09:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback