....aholic.

När jag slutade idag så "orkade" jag inte fara hem, då skulle jag bara somna. Så jag for på stan igen, hade tänkt titta på baseballtröjorna på gina igen(röd eller blå), men hamnade inne på h&m först där jag lyckades finna lite grejer. Som två nya underklädesset, det köper man så sällan så jag slog till med två på en gång. Samt en grå/beige klänning som var korallig och volangig nertill på rean för 150:-. Den var somrig och blir nog kanon. Lite annorlunda mot för vad jag har.

När jag väl kom in på gina så fann jag baseballtröjorna endast i grå, rosa och svart. Vilket inte föll mig i smaken. Så jag ides inte ens prova. Gick istället in på kappahl och köpte en tight, randig tröja med liten puffärm som jag spanat in varenda gång jag gått förbi stället.

Hann även in på bikbok där jag fann en snygg, tvåfärgad hoodie, en skinnjacka och ett par paljettshorts. Men jag satte stopp för mig själv och lät bli att komma ut med något av det(BRA TINA!).

Nu ligger jag bara på soffan och latar och känner hur sjuhelsickes trött jag är. Mer trött blir jag av att tänka på att jag ska kliva upp mer än en timme tidigare än jag skulle behöva om jag skulle köra bil till jobbet imorgon. Men jag ska cykla. Har liksom inget val heller eftersom bilen ska in på verkstan. Antar att jag kommer vara ganska död imorgon när jag kommer hem, då jag har cyklat 3,5-4mil(dit och hem). Måste ladda redan nu! Måtte det vara sol..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback