Bestyr.

Slutade för lite mer än en timme sedan och jag måste säga att fyfasen så skönt det känns! Sprang direkt ner till tvättstugan och bokade tid fem till nio idag(går fortare att tvätta allt där och slippa torkställningen här hemma). Och nu sitter jag här i soffan och har precis gottat i mig ett glas loka citron med is i.

Har varit en toppenbra arbetsdag och jag invigde mina converse på vägen dit och hem också. Hur sköna som helst ju, har dock lite ångest för att jag verkligen la ut 700kronor på dessa skor när jag egentligen skulle ha behövt lägga det på en extern hårddisk. Men jag ska köpa en sådan så att jag kan formatera om datorn sen(det är den verkligen i stort behov av!).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback