Bra timing.

Haha. Här har jag typ suttit och häckat i soffan hela kvällen och sen när jag bestämmer mig för att raka benen och sedan hoppa i duschen så ringer det på telefonen när jag har lite mer än ett halvt ben kvar och raklödderrester på benen och jag får veta att bilbytet skall ske om ca 2 minuter. SHIT! Var bara till att raka färdigt det snabbaste man kunde och sen skita i raklödderresterna och dra på sig nå mjukisar och skor för att gå ut och fixa det där. Och så är det ju en surrarne den där människan.

Vad som mer sjukt är, är att man kan gå ut utan jacka utan att hålla på dö såvida man har en relativt varm tröja. Och om en månad(typ då det är Nordic Rock) är det väl så pass att man till och med kan ha linne på kvällarna. Me like. Måtte det gå fort! :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback