Converse.

Tungt som fasen att kliva upp imorse vill jag lova, men jag tog mig iväg och dit i tid. Det kändes bra att jobba igen. Utan att vara så förkyld att du är helt totalförstörd efter 1-2 timmar. Sen är det ju ena riktiga gulleungar. Men sen, å andra sidan, galet så mycket det kan hända på kort tid! Och att få sluta kvart i två är inte fy skam.

Skyndade då ner på stan för att lämna tillbaka den där blusen som satt totalt förskräckligt. Mycke på grund av att den var så stor. Därefter gjorde jag slag i saken och faktiskt köpte ett par converse i lightmodellen. Tycker egentligen att de är en aningens för dyra. Men å andra sidan så lär man ju kunna ha dom ett tag(jag erkänner, ett par klackar av den prisklassen lockade också).



Nu ska jag lägga igen ögonlocken en stund och hoppas på att huvudvärken lägger sig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback