Fixat nu på "morgonen".

Har hunnit fixa ett provisoriskt presentkort till J´s pappa eftersom det var stängt när vi skulle köpa ett. Knepade och var lite kreativ. Känns som evigheter sedan sist jag ritade. Har även hunnit skicka iväg en rullgardin med pappa som min bror beställde när vi var på ikea(för typ 6 veckor sedan).

Känns som att man inte har hunnit mycket alls, men det kan bero på att vi sov till 11 idag. Fan så skönt det var! Dock är det strålande sol och världens vårväder, och jag sitter inne medans karln är och kör skoter. Men jag måste ta itu med en dusch och lite pyssel.


Egentillverkat presentkort. När vi kom på detta så insåg vi att v75 bara är två veckor bort, fan så kul! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback