Girls night!

Jag kan inte gå på stan utan att shoppa. Fick med mig två ringar(ur och penn) och en klänning med puffärm och smyckad vänsteraxel(lindex). Iofs så var allt på rea. Men ändå. Var riktigt kul. Gick med syrran, hennes äldsta dotter och brorsans tjej. Huvudämnet var skor och klänning för bröllop. Hon fann en skitsnygg klänning!! Hon kommer vara hur vacker som helst min syster.(Stolt!)

Annars har jag fått iordning mig själv och sitter och äter min middag, sallad med ett glas rött till. Och väntar på brudarna. Nu är jag redo för tjejkväll och jag har hunnit fixa iordning tilltugget och hela faderullan. Nu får vi helt enkelt se vars den här kvällen slutar. :)



Använder dock klänningen som en topp ikväll med en tight svart kjol(köptes förra lördagen) som sitter i midjan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback