It taste good!

Vi åt grillat till middag, det är inte fy skam. Inse hur gott det är med en redigt go köttbit, grillade champinjoner och en grillad tomat, pommes, beasås och tsatsiki! Galet vad sommar kändes, speciellt när solen lös ute. Hoppas bara att det ska bli ihärdigare och bli ännu varmare så fort som möjligt!

Har tagit mig en funderare på om jag ska försöka få cykeln bort på tomtebo så att jag kan cykla hem för att se ungefär hur lång tid det tar att cykla de ca 2 milen. Då kanske jag kan cykla båda vägarna så småningom. Det blir ju bra träning(har inte köpt något nytt kort än och det är det som ligger och skaver mig i ryggen). Ska höra med pappsen om han skulle kunna skjutsa mig och cykeln på tisdag tror jag. :)



Glöm inte bort att du får ruskig uppförsbacka på ditvägen ;)

2010-04-26 // 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback