Oups, jag råkade!

Precis innan jag sprang ner och hängde upp all mängd tvätt så råkade jag klicka mig in på creeds och synda lite. Bara för att två bloggare vars bloggar jag läser ibland tipsat om dessa trosor och sagt att de är så sköna, och dessutom snygga. Sen när den ena har en rabattkod(liawall) på 20% så kunde jag bara inte hålla mig. "RÅKADE" beställa hem fem par. 2 vita, 2 svarta och ett 1 par rosa. Nu hoppas jag för allt i världen att dom har rätt också! Passar väl iofs utmärkt då jag i några dagar tänkt på att rensa i min troslåda och kasta en massa eftersom jag inte behöver så mycket då jag har tillgång till tvättmaskin dagligen och jag knappt använder "jobbtrosorna" längre. Hahah.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback