Right now.

Har duschat, tagit på (kanske lite för somriga med tanke på dagens väder) kläder, lagt på mig ett ansikte, torkat håret och ätit lite lunch efter att syrran ringde och väckte mig nio. Men helvete så gott jag sov inatt, vaknade inte en enda gång. Inte ens då gubben ringde vid halvtvå. Fast jag var ju å andra sidan riktigt trött vid tio och höll ut i två timmar till och så sov jag ju lite natten innan.

Nu ska jag stoppa undan det jag har ätit på, ta på mig mer grejer för att kunna gå på stan med min syster och systerdotter idag. Vi ska kolla på skor, brudklänningar och lite allmänt sådär. Måste in på bolaget en sväng också inför ikväll. Får inte glömmas.

Ha en bra dag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback