Sjuknäste.

Har varit sjuk sedan vi kom hem. Har haft magknip fram tills idag, huvudet har sprängt och förkylningen ligger på som ett ihärdigt plåster som vägrar låta mig vara(jobbade dock igår vilket var en ren pest i mitt mående). Och gubben är hemma och har rehabdag efter sin magsjuka som han åkte på.

Vad vi har gjort? Sett på film och städat upp detta sjuknäste så att det faktiskt ser bra ut och luktar gott igen. Bara det att bära ut sopor var så ansträngande att jag blev yr när jag väl var uppe i lägenheten igen. Tvättmaskinerna i källaren med sängkläder + överkast snurrar för fullt samt tvättmaskinen här hemma med kläder. Nu ska vi bara däcka i sofforna och se sherlock holmes är tanken, men först måste vi över i källaren och hänga tvätten på tork.

På fredag går mitt träningskort ut och jag kommer inte att kunna använda det innan dess heller. Och jag vet inte hur jag ska göra heller. Men det ser ut som att jag kanske byter ställe. Men jag tänker inte bestämma mig förns jag är frisk och sätter igång igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback