Skallebang.

Vi har kommit hem från middagen. Grillat för andra gången den här helgen och för tredje gången hittills det här året. Sen var det ju såklart fika också(skippade det, är inget fan av marsipan direkt). Men det vart fan jobbigt en timme innan vi begav oss hemmåt pga en huvudvärk som började mola bakom pannbenet.

Så här sitter jag nu, i soffan, med huvudvärk och fötterna på bordet. Sporten visas på tv och ljusen är tända. Vad som är mest härligt är att jag har plockat undan smågrejer tidigare idag så att det ser for real städat ut här nu. Tänk vad lite halstablettspapper, tom chirreskål och en smulig duk kan göra med ens hem.

Jag känner mig nästan redo för att kliva upp 05.20 imorgonbitti. Inte riktigt, men nästan. Jag är grymt taggad på att jobba, det som känns jobbigt är just tiden jag måste krypa ur sängen och dess underbara värme. Men när man har öppning kan man alltid glädja sig åt att man slutar tidigt. :)

Hoppas att ni haft en bra helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback