Skänka till vem?

Har suttit och ritat barnbilder och blev till slut riktigt nöjd med den sista. Så nöjd att jag inte vet om jag vill skänka den till jobbet eller rama in den och ge till något utav mina syskonbarn. Ingen märkvärdig egentligen, bara skön stil på den. På kossan, tjuren och de tre kalvarna(och de fyra flugorna).

Kollade precis in på mitt konto för att kika min lön som jag får imorgon. Den gör att det känns ännu bättre må jag säga. Men nu måste jag ändå försöka hålla relativt hårt i pengarna så att jag har på sensommaren och sådär.

Annars är jag lite depp över att jag inte kommer kunna cykla hem imorgon då pappa inte kunde komma och skjutsa mig. Tänk om jag hade börjat 30 minuter senare, då hade det fungerat. Blä. Jag hade behövt de där två milen. Men kanske ska försöka springa när jag kommer hem(det blir ändå rester från idag till middag). Ska fundera på det där och se om slemmet i halsen vill ge med sig.

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback