Slemhosta.

Det är lite lättare i huvudet idag, men snoret det finns där heleste tiden. Vilket förmodligen kommer göra huvudet segare sen. Har iallafall duschat av kroppen och hunnit få i mig frukost och jag hade tänkt försöka gå en sväng på stan sen eftersom gubben ändå ska fixa med bmwn och jag inte känner för att ligga hemma i soffan helt själv denna lördag. Sen får jag väl bege mig hem om det känns alltför jobbigt.

Tänker kolla på dom där conversen sen också. Dom är ju så jäkla sköna. Sen finns det nå jeans jag ska kolla på på gina också. Kanske en sväng om några andra affärer och kika också. Vi får se hur det blir. Jag kommer ju ut hemifrån en liten stund med något förhoppningsvis lagomt ansträngande.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback