Surr.

Jag slapp bolaget igår, istället tog jag tag i att stoppa ner de tekniska prylarna i tv-bänken på dess rätta platser. Men innan så var jag tvungen att reda ut alla kablar och slita i tv-bänken som väger mängder. Det var svettigt men det blev bra. Sen gick jag ut och gick i 40 minuter längs strandpromenaden innan jag begav mig hem till familjen för att låna morsans cykel.

Men innan vi fann nyckeln(hon var inte hemma och hade inte telefonen på). Trodde jag skulle få gå hem utan den helt enkelt. Men tillslut så. Dock fick jag mest gå ändå då luften i däcken var näst intill slut. Handlade och fixade middag innan vi la oss på soffan resten av kvällen. Precis lagomt då man visste att det blir mer fart nästkommande dag.

Det vill säga idag. Vi har redan hunnit slänga in en maskin med tvätt, vara och pumpa cykeldäcken och så har jag fikat lite för att stilla hungern. Nu ska jag fixa till knapparna på skinnjackan och hoppa in i duschen, sen borde jag vara något sånär redo för att cykla ut på umåker lite senare och spela lite på v75(lär ju förlora precis som förra året, men det är kul ändå!).


Yesterday: Lång, härlig hood och ribbstickade strumpbyxor - GT. Skor - converse. Halsduk - charmant of sweden. Jacka - everest. Härlig och lagom varm promenadklädsel. Rolig form på tröjan på andra bilden!



Där, en sådär 100meter längre fram så rinner älven. Jag gick alltså efter strandpromenaden.


» Elin

Hejsan :), vad görs :D?

2010-04-24 // 12:37:23
» Sofie

snyggt :D

2010-04-25 // 13:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback