Svartis.

Dyngförkyld är bara förnamnet för mig. Höll på att svettas sönder imorse. Härlig info va? Men hur som haver lyckades jag somna om en timme och mådde bättre när jag vaknade så jag tog en alvedon mot huvudvärken och tänker faktiskt bege mig om ett tag för att jobba. Sen får jag se hur sliten jag är efter det eftersom jag slutar fem idag.

Sen till en annan grej. Är det bara jag som känner mig sjukt jäkla äckligt svartsjuk på de som bor söderut just nu? Att de faktiskt har riktig vår och kan sitta på uteserveringar med mera och njuta av ett härligt vårväder med små vårblommor uppploppandes lite här och var medans det känns som att vi sitter med snö upp till näsan här. Eller varför inte nämna alla som åker utomlands just precis nu? En som jag har jobbat för förra veckan kommer hem idag(?) från thailand medans en annan jag ska jobba för nästa vecka åker till thailand i två veckor. Det är hemskt vad mycker jag vill ha sol, varm vår, sommar, värme, ja allt det där som är så himla härligt. Det måste vara fler här uppe som känner exakt likadant. Eller?


» frida

Nej de är inte bara du som är avis på sörlänningarna, de stör mig nåt så in i norden att vi har tonvis med snö kvar när dom har riktig vår. Man blir nästan deppad då man ser och hör hur dom har de!



Kram

2010-04-08 // 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback