Tungt huvud.

Vi har hunnit städa lite här hemma innan middagen och sen har jag suttit och kladdritat lite skisser för att sen kanske sitta och rita upp dem. Har nog kommit in i en ritperiod igen. Men inte samma gamla ritperiod, nu är det helt andra bilder. Men det är hur kul som helst och tiden bara rinner iväg. Släpade hem en 10kilos tung icakasse från affärn nyss också samtidigt som jag gick och skämdes med en toalettrullebal i andra handen. Pausar därför lite innan duschen. Telefonen är påfylld och hyran är betald. Inte många måsten kvar idag.

Det var lite barn idag. Men trots det var det en tung dag för huvudet. Regn/snö = innevistelse idag + några riktigt gnöliga och gnälliga barn är den farliga kombon. Jag slapp iallafall bajs på mina kläder så jag ska nog vara glad för det iallafall. Och att jag fick sluta 20 minuter tidigare. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback