Äntligen känner man sig pigg igen.

Vet inte riktigt vars jag ska börja. Kanske med att lördagen var grymt trevlig? Att det blev mer av det goda än vad som faktiskt var tänkt då det var så mycket tjatter och snapsvisor. Hur som helst så var jag sådär äckligt sliten igår så att hela kroppen ömmade, tvådagars är egentligen ingenting för mig. Men det fick fungera den här helgen helt enkelt. Men det var därför inget skrevs igår, tog det bara extremt chill och försökte verkligen återhämta mig inför en ny arbetsvecka.

Om det gick bra vet jag inte. Har varit sliten idag, men jag hade turen att gå tidigt idag så att jag kunde hinna med en powernap innan förberedelse av middag, dusch och iväg på lite födelsedagsfika. Kom nästan precis hem, efter att ha inhandlat några små måsten på ica och hängt tvätten. Är rätt mysigt att slå sig ner framför tvn, släcka ner och tända ljus. Varva ner helt enkelt.

Inhandlade även ett par ridvantar idag efter jobbet, så nu borde
mina händer inte vara lika känsliga på onsdag då jag ska iväg
och rida igen. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback