Hobby.

Efter att ha vilat två dagar nu från promenaderna/joggingen så känner jag mig sjukt sugen på att fara ut. Är lite rädd för värmen bara och att det kittlas lite i halsen. Men jag ska ut. Blev ju inte av igår som det var tänkt, vi var runt och körde bil i två timmar och bara tittade på en massa ställen, på husen i omgivningarna och så. Då blev klockan mer än vi hade tänkt oss.

Och så det där med hästar igen. Jag saknar det så att det gör ont i mig när jag ser dessa underbara varelser. Ännu mer ont gör det när jag ser någon rida. Och dotfen gör mig varm i hela kroppen. Dyngan, hästen, tränsen, sadlarna, spånet, ALLT! Om jag bara tog tag i det så skulle det kunna bli min största "hobby" igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback