Måtte det gå vägen.

Just nu är jag så nervös att jag har ont i magen, hur sjutton ska detta gå?
Ska bege mig på 20-30 minuter. Det måste gå bra. Jag vill.


Eftersom jag va på benen igår så hade vi en riktigt trevlig kväll då L och R inte var rädda för att bli smittade. For till dom och såg film(jobbigt bara att känna sig som det störande momentet med hostningar, harklingar och snoreri) varpå det blev plump och med andra ord efteråt. Dödstrött och utslut när vi kom hem. Men bara att få träffa folk var för mig riktigt härligt.

Känner mig ganska okej idag, är mest orolig för hur det ska gå imorgon. Min första arbetsdag efter 8 veckors semester. Helt stört. Lär vara totalt däckad när jag kommer hem. Första dagen och förkyld är inte den ultimata starten. Men vad gör man..

Äh, ska byta om nu och ringa samtalet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback