Mirror.

Håller på att bli totalt snurrig, det vimlar av olika tankar uppe i skallen just nu. Inredning i hallen som fortfarande inte fått något(den dagen jag har en helkroppsspegel kommer jag att bli överlycklig!), recept -bland annat till fika som ska bjudas på som födelsedagsfika, utlandet, kameratillbehör.

Allt ifrån tavellister, ljus och kakor till stativ, batterigrepp, olika filter och diffuser.
Inte konstigt att man blir virrig med en miljon tankar i huvudet. Det som gör mig
mest "irriterad" är att jag inte kan finna något fint avlastningsbord som är ganska
litet men runt 70cm högt. Vars hittar man sådant?


Den här spegeln vill jag ha, till saken hör att den enda spegeln jag har att
spegla mig i är den inne på toaletten som sitter ovanför handfatet så jag ser
i princip huvudet och axlarna. Har fått använda mig utav fönstret på balkongen
där man kan se något sånär på hur man ser ut eller så ugnen. Fönstret fungerar
ju bara när det är ljust ute och det går ju snart inte längre heller.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback