Om en månad.

En lång och regnig dag(med undantag för uppehåll 2-3 timmar). Efter att ha hämtat bilen från service så begav jag mig på regniga och vattniga vägar till min ena syster med familj där det blev både klippning, barnbus och fika. Samt en massa snack såklart.

Sen var det bara att bege sig på affärn och inhandla grejer till middagen, lagomt kul när det är som mest folk. Men ibland så har man inget val direkt. Har även vart ute på en powerwalk(ett under att det gick med skavsåren som började blöda tidigare idag bara av att jag tog på ett par skor på fötterna) också vilket var ruggigt härligt. Blir extra härligt när regnet kommer precis efteråt.

Idag är det en månad tills jag fyller år också, då är det officiellt höst. (9september).
Har inga direkta önskemål, blir antingen att önska sig jättespegeln från expo
eller ett strykjärn med strykbräda. Ungefär. Kan inte komma på något annat..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback