Onda måsten.

Måste ner i tvättstugan och kolla om det finns tid. Vilken höjdare, älskar att tvätta. Host, harkel. Dock ett ont måste då sängkläderna måste tvättas och vi inte har torkmöjlighet i lägenheten för det. Sen får vi se vad jag mer gör idag, kanske ska till mamma och pappa för att låna skrivaren. Ska skriva ut biljetten för resan.

På tal om den, 3½ vecka kvar. Jag hoppas att det går någorlunda fort och att vi får ha hyfsat väder tills dess. Nog för att det är gudomligt just nu, men det kan ju alltid svänga om. Jag längtar efter den där veckan! Vi ska ha det så underbart.

Edit: Fanns ingen tid idag i tvättstugan, så imorgon ska jag tvätta. Beger mig ut på min promenad/joggingrunda nu på en gång istället så har jag gjort bort det för idag. Fan vad skönt det ska bli att käka frunch sen när jag är hemma och nyduschad. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback