Skitnatt.

Känner mig helt borta efter en urusel natt. Första gången jag faktiskt tagit med mig kudden och täcket för att krypa ner i soffan. Höll på bli galen på hjärtat som bara snorade och harklade sig vilket gjorde att jag sov fruktansvärt dåligt. När jag gick och la mig på soffan? Vid halvfem. Sov inte bäst där heller men fick iallafall sova till tjugo över åtta. Sen hade jag ont i hela kroppen en stund. Lär bli en powernap senare idag eller något.

Men juste, va in en snabbis till stan igår. Mestadels för att kika på indiska. Jag fann vad jag var ute efter, samt lite mer. Sen gick jag en snabbis på H&M och Gina Tricot, hittade så snygga jeans på gina. Men har inte råd att köpa de nu så jag hoppas de kommer finnas kvar senare i höst. De satt som en smäck!



De här lila ville jag köpa redan förra hösten, men då jag väl hade bestämt mig var de slut.
Tänka sig att dom fanns i år igen, lycka där!

Antingen ska dessa(39:-/st), eller de under(25kr för båda de vita) få stå på tavellisten då den väl är
uppsatt. Nu är det bara spegeln som fattas och någon kroklösning.


De vita var kanonfina!

Och jag ska uppdatera ang H2O moppen när jag väl fått hem den ;)

2010-08-13 // 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback