Varför ska alltid det goda vara onyttigt?

Har precis bakat färdigt. När jag va på affärn tidigare idag så handlade jag de grejer som fattades eftersom jag hade de i huvudet, så nu efter middagen så har jag bakat. Det är till födelsedagsfika när jag fyller år(jag vet att det är ett tag kvar!), har tänkt frysa in så att man kan plocka fram när det behövs. Kommer ju bli lite virrigt det där då alla inte kan komma den dagen jag fyller år, det finns inte tid för det på en torsdag. Så kommer troligtvis att använda mig av helgen före eftersom vi far utomlands dagen efter jag fyllt år. Sen är det flera gånger roligare att bjuda på sånt man gjort själv istället för att köpa färdigt. Det blev falsk toscakaka då jag älskar den!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback