Juleträd.

Det här är vad som låg i den stora kartongen jag kom hem med igår..


...min efterlängtade julgran! Med temat rött och silver. 210cm hög, så den är rätt maffig.
Och den är så mycket finare i verkligeheten än på bild, min kamera gör den inte alls rättvisa.

Var på jula direkt efter jobbet igår och sedan rusta för inhandling av julgransmatta och några extra bollar då jag misstänkte att de jag hade skulle bli för få i denna stora gran. Samt lite glitter förstås. For hem och började sätta ihop den på en gång samt vika ut grenar, vilket tog ca 45min-1timme. Med huvudvärk. Men envisheten jag har är rätt bra ibland må jag säga. Är så nöjd! Dessvärre hade jag inhandlat för lite glitter så jag var och köpte mer idag efter jobbet. Och så är det så fint när klapparna ligger på sin plats där under granen, mysigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback