Lever.

Har inte alls särskilt mycket att berätta förutom att helgen för min del var lugn, några av J´s kompisar var hit på lördagkväll och medans de drack nå öl så drack jag cola och deltog i kvällen ändå. Var trevligt men blev ganska sent. Och så igår drog det ju igång med jobb igen, dessvärre fick jag stå ut med en olidlig huvudvärk från 14 tills någon gång inatt när jag sov och funderar självklart om det beror på fallet i onsdags förra veckan. Det är bättre idag.

Julklappsfronten då? Köpte två stycken i lördags och beställde en del av J´s i söndags, så nu kan jag kryssa bort lite till från listan. Det svåraste nu är väl mamma och pappa antar jag då de inte verkar ha några speciella önskemål. Jag däremot har ett önskemål om de snygga jeansen på JC som jag provade i lördags, dessvärre är det ju bara jag som vet vilka det är. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback