Löp.

Idag när jag kom hem så var jag helt förslappad i soffposition. Men efter att gubben begett sig iväg för lite träning och försökt få ut mig också(var inte alls sugen först) så fixade jag ris till middagen, drog på mig löparkläderna som jag inte haft på mig på en månad och for faktiskt ut och sprang. Gick oväntat bra för att ha haft ett break på en månad(pga väder och vind, hjärnskakning, mör kropp och halsont) och minus 7,5 ute. Nu hoppas att jag tar de varmare tillfällena och faktiskt beger mig ut(mer än minus 10 blir nog lite väl tufft).

Annars känns det som att jag haft all tid i världen sedan jag kom tillbaka och äntligen har jag tagit tummen ur arslet och griljerat julskinkan som vi skjutit upp i 2 veckor. Lagomt innan Grey´s Anatomy trodde jag, men tji fick jag för nu är det uppehåll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback