Tant Agda 85.

Sitter hemma i soffan och ser på idol, men kan inte finna någon behaglig position varken sittandes eller liggandes då det egentligen är allra skönast på mage. Känner mig fortfarande smått omtöcknad(men betydligt bättre än igår) och är öm i kroppen. Den andra har tagit stryk av att jag legat på den sidan i två dygn, undersidan av högerarmen och högersidan är öm och jag känner mig som en gammal tant som har denna smärta. Skulle egentligen bara vilja sova bort det men det funkar nog inte, får vänta ut det helt enkelt.

Just då, i smällen, trodde jag aldrig att jag skulle bli såhär öm och omtöcknad.
Trodde att det var som alla andra gånger man trillat av hästryggen, då man till
och med flugit in i hinder. Men det här och svanskotan är nog det värsta fallen
som jag varit med om. Men jag ska bita ihop och vänta ut det här och hoppas
att det ger med sig snart..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback