Det har avtagit, men jag tar inte ut något i förskott.

Jag ser så läskigt sunkig ut nu. Efter en hård eftermiddag, kväll igår och en konstig natt. Sminket som lades tidigt igårmorse är inte ens borttvättat, bara fläckigt eftersom att tårarna rinner varje gång jag kräks. Sitter i ett gammalt snobbennattlinne och ser vad det är för dag som väntar ute. En sån där fin lördag som jag skulle ha kunnat göra något vettigare av och fått njuta av vädret. Pissigt värre för min del.

Men jag har inte behövt besöka toaletten än för dagen trots att jag varit vaken i över två timmar och tjugo minuter nu, kan tillochmed sitta upp i ett ljust rum. Så att jag torde ju vara på bättringsvägen. Hungrig har jag blivit också, men vågar dessvärre inte stoppa i mig något ännu. Kanske att jag kan ta mig ut en stund idag och få sitta i solen ändå?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback