Efterlängtade helg!

Nu är det slut på veckan nu är det dags för fredagsmyyyys.. Äntligen!

Fast å andra sidan så har det varit en kanondag idag jobbmässigt och möjligtvis att jag kanske är lite trött nu, men inte särskilt mycket. Det var kul att hämta systerdotra också, vi for på h&m och jag skämde bort henne med ett par jeansleggings som hon ville ha. Sen har jag hunnit vara hemma och träffat folket där, snosat bäbis igen och här sitter jag nu och väntar.

Väntar på både gubbe och mat. Och jag njuter fasen av att slippa laga maten idag. Det är fredag och jag vill njuta. Få förstå att jag slipper vakna tidigt imorgon, om jag inte bestämmer mig för att fara till Stadium på deras utrensning på minst 75% rea pga rökskadan som inträffade igår. Vi får la se vad som är viktigast.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback