Fix.

Jag fick en finfin tavla av min gubbe idag, den lär få
en plats i sovrummet sedan. Han är ju bara för rar.


Vi har varit och grejat i lägenheten och det är nu man verkligen ser att det börjar närma sig. Vi har slitit lös all golvpapp som vi haft utlagd i hela lägenheten, städat ur sovrum där det även dammsögs och torkades golv samt att dörren kom tillbaka på sin plats. Har målat vardagsrumslisterna ett varv till och en massa annat småpjöller. Får vi nu bara bort allt skräp(ja, igen!!) och att listerna kommer på plats är det bara att torka resten av golven, torka av köksinredningen och sen går det att börja flytta dit grejer. Visst, kakel i kök + fläkt är ju inte uppe än, men det kommer i sinom tid.

Nu ska jag ligga här och läsa, med min fina i närheten och njuta
av att jag faktiskt är frisk och är hos honom. Dessvärre vill jag
inte ha måndag imorgon.


Vad gullligt! ;)

2010-02-15 // 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback