Födelsedagsbarnen.

Måste bara få säga, fan så skönt att det är fredag imorgon!
Trots att jag måste kliva upp klockan fem. Men jag slutar ett
och det kommer att vara lite barn imorgon, så det blir nog inte
så farligt trots allt.


Och idag är ingen vanlig dag heller, idag fyller 2 av mina syskonbarn år. Tvillingarna, 1 år. Ett helt år! Gud så tiden går fort, och hej kom och hjälp mig nu när jag inser att det var en månad sedan sist jag såg dom. Det värsta av allt är väl att tiden inte kommer att sluta rusa iväg heller. Men på söndag är det kalas och jag ska självklart dit. Vad jag ska köpa i present är ännu ett frågetecken, men jag har tid imorgon då jag slutat så då blir det presentjakt.

Idag kom kaklet till golvet(det ena paketet som de hade skickat fel försenade arbetet lite), det hämtades ut och för tillfället håller L på att lägga det. Så nu går det ännu lite mer framåt. Inredningen har också kommit, är dock inte uthämtad ännu. Men i helgen kanske det sker lite underverk? Vi får la se. (Jag ska berätta för er, jag längtar tills jag får vara hemma och packa ner mina saker, seriöst).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback