Gäsp.

Först och främst, jag har inte ätit någon semla idag. Jag hatar mandelmassa, och att få sig en semla utan mandelmassa är näst intill omöjligt om man inte bakar och fixar allting själv(tur jag fick minisemlor hos syrran tidigare den här månaden). Men jag blev läskad i personalrummet idag där det stod en massa semlor på två fat.

Sen har väl inte den här dagen varit lika lättsam som gårdagen, men absolut inte helt åt helsicke. Det handlade nog mest bara om att jag har varit trött. Så jag glädjer mig själv med att tänka på att jag faktiskt har sovmorgon imorgon och sen har jag två kortdagar innan helgen. Finns bara en grej som gör mig sur just nu, det ska tydligen bli kallare, igen(!!) och mer snö ska det komma också(det räcker faktiskt nu, det är nu vi vill ha solsken och härliga grader så att vi kan få njuta och vistas ute).

Resten av kvällen ska jag ägna åt att duscha och läsa.


» Elin

Tack för tipset, de måste jag pröva!

Ni verkar ha en helfräsch lägenhet att flytta in i....det är så kul med renovering (eller när det är klart är det kul)

2010-02-16 // 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback